Відповідно до Положення про Громадську раду при Погребищенській районній державній адміністрації 27 вересня 2016 року відбулося чергове засідання громадської ради.

  Відкрив та вів засідання голова Громадської ради В. Білоконь. Він ознайомив присутніх із порядком денним, який одноголосно було затверджено.

  З інформацією про стан медичної галузі району виступив заступник голови громадської ради, представник Погребищенської правозахисної групи Подільського центру прав людини Л.Братанюк.

  Про проблеми освітянської галузі району інформувала голова громадської організації профспілки працівників освіти і науки, член Громадської ради Н. Боднарчук. «Недофінансування освітянської галузі є найбільш болючішим питанням на сьогоднішній день, а ще велика черга в дошкільний навчальний заклад №1 м. Погребище. 26 вересня 2016 року у ДНЗ №3 «Дивосвіт» створено сьому групу», - зазначила вона під час свого виступу. Після чого члени Громадської ради прийняли рішення звернутися до керівництва райдержадміністрації, районної та міської влади з проханням якнайшвидшого вирішення питання забезпечення дітей дошкільною освітою.

  Згідно пункту 7 Положення про громадську раду при Погребищенській районній державній адміністрації голова Громадської ради В. Білоконь склав повноваження голови у зв’язку із призначенням його на посаду завідувача сектору цивільного захисту, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи райдержадміністрації.

  Члени Громадської ради не підтримали пропозицію керівника Громадської організації «Всеукраїнське об’єднання «Майдан» В. Зубка від імені Громадської ради звернутися до Верховної Ради України щодо зміни назви країни «Україна» на «Україна – Київська Русь».

  Члени Громадської ради затвердили голову районної ради кооперативно - профспілкового фізкультурно-спортивного товариства "Колос” агропромислового комплексу О. Затоковенка членом Громадської ради при Погребищенській районній державній адміністрації.

  Відділ інформаційної діяльності, організаційної роботи та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації