7 лютого 2017 року заступником голови райдержадміністрація П.Шафранським проведено семінар-нараду з керівниками та спеціалістами суб’єктів господарювання, приватними підприємцями з питання виконання законів України, що регулюють відносини у сфері господарської діяльності щодо оплати праці та зайнятості населення за участі заступника начальника Управління Держпраці у Вінницькій області В. Боковця та заступника начальника відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів В. Партій.

  Фахівці Держпраці ознайомили учасників семінару-наради з відповідними нормативно-правовими актами: Законами України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та внесеними змінами до Закону України «Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про Державний бюджет України на 2017 рік» щодо мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму для працездатних осіб, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» щодо оплати праці, «Про місцеве самоврядування в Україні» зі змінами щодо повноважень органів місцевого самоврядування по здійсненню контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення. Також інформували про зміни у Кодексі України про адміністративні правопорушення та додаткові підстави для застосування штрафів відповідно до ст. 265 КЗпП.

  Розглянуто також питання щодо індексації, шкідливих умов праці, декретних, відпускних, про дорахування інвалідам, доплату за результатами атестації робочих місць із шкідливими умовами праці та ін.

  Заступник голови райдержадміністрації П.Шафранський подякував представникам Управління Держпраці у Вінницькій області за роз’яснювальну роботу та побажав плідної подальшої співпраці.

  Відділ інформаційної діяльності, організаційної роботи та
комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації