5 листопада 2018 року перший заступник голови райдержадміністрації Петро Шафранський провів нараду за участі керівництва районної ради, керівників відповідних районних служб, організацій, управлінь та відділів райдержадміністрації.

  Петро Шафранський проаналізував стан готовності до роботи закладів соціальної сфери району в осінньо-зимовий період. Вказав на недоліки, виявлені після почату опалювального періоду в ряді закладів освіти.

  Він також проінформував про питання, які піднімались на засіданні колегії Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації. Так, плата за оренду паїв в агроформуваннях району складає 9,2%, що є одним із кращих показників в області. Проте, акцентовано присутніх керівників ДФС на повноту сплати ПДФО від орендної плати на рівні 25 млн. грн.

  Про хід збору пізньої групи зернових господарствами району йшлося в інформації начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Валентина Ільчука.

  Комісар Погребищенського районного військового комісаріату майор Олександр Тригуб проінформував про проведення призову на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань.

  Голова районної ради Сергій Волинський повідомив, що чергова сесія районної ради відбудеться 22 листопада 2018 року.

  В ході наради розглянуто ряд актуальних питань, зокрема, про:

  • хід освоєння коштів державної субвенції на ремонт доріг Погребищенського району;
  • підготовку до спільної наради голів виконавчих комітетів місцевих рад з перевізниками району;
  • підготовку до відзначення в районі Дня працівників сільського господарства, Дня Гідності та Свободи, Дня пам’яті жертв голодоморів;
  • стан оформлення субсидій населенню за використання житлово-комунальних послуг;
  • заходи щодо боротьби зі сказом тварин.

  За підсумками обговорення піднятих питань Петро Шафранський дав ряд доручень керівникам структурних підрозділів за різними напрямами.

  Відділ інформаційної діяльності, організаційної роботи та
комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації