Зведений бюджет району по доходах загального фонду у 2018 році виконано на 120,0 %, планові показники складають 101603,7 тис. грн., фактично надійшло 121908,5 тис. грн., перевиконання складає 20304,8 тис. грн., у порівнянні з відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 20178,2 тис. грн. (19,8 %). До загального фонду надійшли такі податки: податок на доходи фізичних осіб – 60023,7 тис. грн., податок на прибуток – 15,7 тис. грн.,

рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 85,7 тис. грн., акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (пального ) – 726,5 тис. грн., акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пального ) – 2976,9 тис. грн., акцизний податок – 541,8 тис. грн., податок на майно – 682,0 тис. грн., плата за землю – 27749,8 тис. грн., транспортний податок – 65,6 тис. грн., єдиний податок – 8593,9 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 18925,3 тис. грн., частина чистого прибутку – 0,3 тис. грн., адміністративні штрафи та інші санкції – 88,3 тис. грн., адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців – 28,7 тис. грн., плата за надання інших адміністративних послуг – 738,8 тис. грн., адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 567,8 тис. грн., надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом – 2,2 тис. грн., державне мито – 70,7 тис. грн., рентна плата за користування надрами – 2,4 тис. грн., орендна плата за водні об’єкти 4,2 тис. грн., інші надходження – 18,4 тис. грн..

  Доходна частина районного бюджету по загальному фонду у 2018 році виконана на 116,6 %, планові показники становили 51743,7 тис. грн. фактично надійшло 60343,3 тис. грн., перевиконання складає 8599,6 тис. грн., у порівнянні з відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 10113,5 тис. грн.

  Основним податком у районному бюджеті є податок з доходів фізичних осіб який в структурі доходів загального фонду без трансфертів займає 99,5 %, виконання становить 116,5 % (уточнений план 51533,2 тис. грн. - фактично надійшло 60023,7 тис. грн.).

  Протягом звітного періоду до районного бюджету отримано неподаткові платежі в сумі 319,6 тис. грн., з них 46,8 тис. грн.. – адміністративні штрафи та інші санкції, 28,7 тис. грн. – адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 227,3 тис. грн. - адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, 16,8 тис. грн. – інші надходження.

  У складі районного бюджету заплановані субвенції з державного, обласного, міського та сільських бюджетів. За звітний період план становить 268461,8 тис грн. надійшло із бюджетів усіх рівнів 266951,3 тис. грн. ( з державного бюджету – 78484,4 тис. грн. (освітня, медична субвенції та субвенція на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій), обласного – 184063,2 тис. грн., міського - 983,3 тис грн. та сільських – 3420,4 тис. грн. Питома вага субвенції з державного бюджету у доходній частині районного бюджету займає 22,9 %, субвенцій з обласного бюджету – 53,7 %, податок на доходи фізичних осіб - 17,5 %, дотації – 4,8%, інші надходження – 1,1 %.

  За 12 місяців 2018 року до місцевих бюджетів надійшли субвенції з державного та обласного бюджетів:

  • освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 51439,0 тис. грн.;
  • медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 25059,4 тис. грн.;
  • субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 1986,0 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету - 118545,2 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету -7523,2 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи – 50482,6 тис. грн.;
  • субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу – 1557,9 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на проектні будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції – 2698,8 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 82,4 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 888,6 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 483,3 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1091,9 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – 120,0 тис. грн.;
  • інші субвенції з місцевого бюджету – 4993,2 тис. грн.

  До спеціального фонду районного бюджету надійшли кошти без урахування трансфертів у сумі 3310,6 тис. грн., при уточнених планових показниках 1256,5 тис. грн., виконання становить 263,5 %.

  Бюджет міської ради виконаний на 108,5 %. Уточнений план надходжень у 2018 році становить 14714,0 тис. грн. фактично надійшло 15963,7 тис. грн. перевиконання планових показників становить 1249,7 тис. грн.. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1956,5 тис. грн. До загального фонду надійшли такі податки : податок на прибуток – 13,0 тис. грн., рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів - 0,5 тис. грн.., акцизний податок – 333,1 тис. грн., акцизний податок з виробленого в Україні пального – 726,5 тис. грн., акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального – 2976,9 тис. грн., податок на майно – 437,7 тис. грн., плата за землю – 4707,8 тис. грн., транспортний податок з юридичних осіб – 46,9 тис. грн.., єдиний податок – 5538,9 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 13,3 тис. грн., частина чистого прибутку – 0,3 тис. грн., адміністративні штрафи та інші санкції – 37,7 тис. грн., плата за надання адміністративних послуг – 725,9 тис. грн., адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 340,4 тис. грн., державне мито – 64,3 тис. грн., інші надходження – 0,4 тис. грн.

  Бюджети сільських рад за звітний період сільські бюджети виконані на 129,7 % (35146,0 тис. грн. – 45601,4 тис. грн.), перевиконання планових показників становить 10455,4 тис. грн., у порівнянні з відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 8108,2 тис. грн. До загального фонду сільських бюджетів надійшли такі податки : податок на прибуток – 2,6 тис. грн., рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 85,3 тис. грн., акцизний податок – 208,7 тис. грн., податок на майно – 244,3 тис. грн., плата за землю – 23042,0 тис. грн., транспортний податок – 18,7 тис. грн.., єдиний податок – 3055,0 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 18912,0 тис. грн., адміністративні штрафи та інші санкції – 3,78 тис. грн., плата за надання адміністративних послуг – 12,8 тис. грн., надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 2,2 тис. грн., державне мито – 6,4 тис. грн., орендна плата за водні об’єкти 4,2 тис. грн., рентна плата за користування надрами – 2,4 тис. грн., інші надходження – 1,2 тис. грн..

  Найвищих показників виконання доходної частини досягли Педосівська сільська рада – 159,6 % понад план надійшло 616,3 тис. грн , Білашківська – 154,6% – 937,3 тис. грн., Сніжнянська – 153,9 % - 431,4 тис. грн.., Андрушівська – 152,6 % - 673,0 тис. грн., Левківська -143,6 % - 564,0 тис. грн., Морозівська – 143,2 % - 790,1 тис. грн., Гопчицька – 141,5 % - 575,7 тис. грн..

  Загалом всі сільські та міський бюджети виконали та перевиконали планові показники доходної частини та одержали понадпланово від 61,4 тис. грн. до 937,3 тис. грн., а до міського бюджету одержано додатково 1249,7 тис. грн..

  Станом на 01.01.2019 року до місцевих бюджетів району рахується заборгованість податків від суб’єктів підприємницької діяльності у сумі 490,8 тис. грн. та переплата 7138,0 тис. грн.. Заборгованість: (податок та збір на доходи фізичних осіб – 89,8 тис. грн.., рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 0,3 тис. грн., акцизний податок -0,1 тис. грн., податок на майно – 4,7 тис. грн., плата за землю – 281,1 тис. грн.., єдиний податок – 64,7 тис. грн., транспортний податок - 50,0 тис. грн., інші -0,1 тис. грн..)

  Переплата становить 7138,0 тис. грн. (податок та збір на доходи фізичних осіб – 496,0 тис. грн., рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 5,0 тис. грн., акцизний податок – 39,7 тис. грн., податок на майно – 85,2 тис. грн., плата за землю – 2783,0 тис. грн.., єдиний податок – 558,3 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 3162,3 тис. грн., транспортний податок – 8,2 тис. грн. інші -0,3 тис. грн..).

  Надавалась практична допомога сільським радам у плануванні доходів і забезпечені фінансування заходів, передбачених їх бюджетами і як результат 26 сільських рад виконали свої бюджети. У 2017 році за відповідний період також усі бюджети були виконані.

  Видаткова частина:

  За 2018 рік із зведеного бюджету району по загальному фонду проведено касові видатки на суму 418034,056 тис. грн., що становить 96,2 % плану на цей період (план – 434490,500 тис. грн.., касові – 418034,056 тис. грн.), порівняно з аналогічним періодом попереднього року обсяг видатків збільшився на 50,1 %.

  Із загальної суми видатків на захищені статті спрямовано і використано – 353113,630 тис. грн., або 84,5 % всіх видатків, що на 50 % більше порівняно з попереднім періодом минулого року у т.ч. на оплату праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями – 153906,188 тис. грн., більше на 16,8%, на медикаменти та перев’язувальні матеріали – 1490,097 тис. грн. більше на 49,1%, на продукти харчування – 3049,465 тис. грн. більше на 19,5%, соціальні виплати населенню – 182906,948 тис. грн. більше на 104,8 %, на оплату енергоносіїв – 11760,932 тис. грн. більше на 7,1%. Дотації і субвенції між бюджетами – 38368,576 тис. грн. порівняно з аналогічним періодом попереднього року обсяг видатків збільшено на 109,3%, інші видатки (придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар , оплата послуг і робіт) – 15314,850 тис. грн. більше на 38,1%., капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів - 11237,000 тис. грн..

  На утримання установ та закладів освіти використано 99579,986 тис. грн., що становить 97,4 % призначень на відповідний період, що більше на 15,1% порівняно з попереднім роком;

  • охорони здоров’я – 41472,9 тис. грн. (98,4%) більше на 23,1%;
  • соціального захисту та соціального забезпечення – 188464,178 тис. грн. (99,0%) більше на 103,9%;
  • культури і мистецтва – 10835,391 тис. грн. (86,7 %) більше на 3,7%;
  • фізичної культури і спорту – 1214,234 тис. грн. (98,3%) більше на 36,3%;
  • органи місцевого самоврядування – 27028,893 тис. грн. (96,2%) більше на 31,1%;
  • міжбюджетні трансферти - 33913,981 тис. грн. (93,6%) більше на 53,4%;
  • інші галузі – 15524,493 тис. грн..

  На оплату за спожиті енергоносії в районному бюджеті заплановані кошти в сумі 13043,615 тис. грн.. касові видатки становлять 11760,932 тис. грн. або 90,2 % річних призначень в тому числі на оплату :

  • теплопостачання при плані на рік 1904,0 тис. грн.., касові видатки 1877,641 тис. грн. або 98,6%;
  • електроенергії при плані на рік 4224,598 тис грн.. касові видатки 3470,696 тис. грн. або 82,1 %.;
  • природного газу при плані 1637,831 тис. грн.. касові видатки 1446,606 тис. грн. або 88,3%;
  • водопостачання та водовідведення при плані 160,737 тис. грн. , касові видатки 142,442 тис. грн. або 88,6%.
  • інших енергоносіїв (вугілля та дрова) план становить 5116,449 тис. грн., касові видатки 4823,547 тис. грн. або 94,3%.

  Спеціальний фонд .

  Касові видатки спеціального фонду за 2018 рік становлять 39587,721 тис. грн., в тому числі по галузі «Освіта» - 6251,119 тис. грн., «Охорона здоров’я» - 1952,094 тис. грн., «Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 749,672 тис. грн., «Культура та мистецтво» - 386,813 тис. грн., «Житлово-комунальне господарство» - 3301,456 тис. грн., «Органи місцевого самоврядування» - 7608,539 тис. грн., «Утримання та розвиток інфраструктури доріг» - 11007,480 тис. грн., субвенція до державного бюджету виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів – 792,504 тис. грн., «Інші видатки» - 1763,250 тис. грн., «Інші субвенції» - 5774,794 тис. грн..

  Станом на звітну дату кредиторської заборгованості по виплаті заробітної плати з нарахуваннями та оплаті за спожиті енергоносії не має.

  Кредиторська заборгованість по загальному фонду на 01.01.2019 року становить 1,250 тис. грн., що порівняно з аналогічним періодом 2017 року зменшилась на 62928,931 тис. грн., або на 99,99 %. Заборгованість виникла по галузі „Соціальний захист та соціальне забезпечення ” за кодом економічної класифікації 2730 „Інші виплати населенню” - 1,232 тис. грн. та 2240 «Оплата послуг(крім комунальних)» - 0,018 тис. грн.

  По спеціальному фонду кредиторська та дебіторська заборгованість на 01.01.2019 року відсутня.

  У 2018 році на території району реалізувалося 9 проектів-переможців 15 обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад (Адамівська сільська рада (1 проект реконструкція мереж вуличного освітлення), Погребищенська районна рада (соціальний проект підтримки людей з обмеженими можливостями), Черемошненська сільська рада (будівництво ігрового майданчику), Очеретнянська сільська рада (клуб), Дзюньківська сільська рада (дошкільний навчальний заклад), Ширмівська сільська рада (реконструкція мереж вуличного освітлення), Бабинецька сільська рада (клуб), Павлівська сільська рада (загальноосвітня школа), Морозівська сільська рада (с.Бухни загальноосвітня школа) на загальну суму 2128,244 тис. грн.., в тому числі 744,0 тис. грн. за рахунок коштів обласного бюджету, 357,590 тис. грн.. – районного бюджету, 801,654 тис. грн.. – міського та сільських бюджетів та 225,0 тис. грн.. – кошти спонсорів.

  На здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку передбачено субвенцію з державного бюджету в сумі 1986,0 тис. грн.. з них (200,0 тис. грн. Новофастівській сільській раді на нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по вул. Морозівська в с. Новофастів Погребищенського району Вінницької області – станом на 01.01.2019 року кошти освоєно у повному обсязі; 150,0 тис.грн. Адамівській сільській раді на реконструкцію мереж вуличного освітлення вулиці Центральна в селищі Погребище Перше Погребищенського району Вінницької області – станом на 01.01.2019 року кошти освоєно у повному обсязі; 100,0 тис. грн. Погребищенській міській раді для придбання дитячого ігрового майданчика по вул. Київська, 35, м. Погребище Вінницької області – станом на 01.01.2019 року кошти освоєно у повному обсязі; 50,0 тис. грн. Плисківській сільській раді на придбання меблів для Плисківського дошкільного навчального закладу “Сонечко” – станом на 01.01.2019 року освоєно 49,090 тис. грн.; 942,0 тис. грн. придбання медичного обладнання для Погребищенської центральної районної лікарні по вул. П. Тичини, 54 м. Погребище Вінницької області – кошти не освоєно; 296,0 тис. грн. нове будівництво мереж водопостачання по вул. Сьомака, Рокитна у м. Погребище, Вінницької області – станом на 01.01.2019 року освоєно кошти в сумі 188,0 тис. грн.; 63,0 тис. грн. - нове будівництво мереж водопостачання по вул. П.Тичини, вул. Молодіжна, вул. Садова, вул.Матросова та вул. Польова в м.Погребище Вінницької області – кошти не освоєно; 63,0 тис. грн. - нове будівництво розвідувально-експлуатаційної свердловини для водопостачання населення по вул. Сьомака і Рокитна в м.Погребище Вінницької області – кошти не освоєно; 42,0 тис. грн. - нове будівництво мереж водопостачання по вул. В.Речмедіна, Мічуріна, Польова, Л.Українки, Кармелюка, пров. Гагаріна в селі Андрушівка, Погребищенського району, Вінницької області - кошти не освоєно; 42,0 тис. грн. - нове будівництво мереж водопостачання по вул. В.Речмедіна, А. Олійника, Барінова, Лугова, Кармелюка, Ковпака,Тишкевича, Ярова в селі Андрушівка, Погребищенського району Вінницької області – кошти не освоєно; 3,0 тис. грн. - придбання меблів для Новофастівського дитячого навчального закладу в с.Новофастів Погребищенського району Вінницької області – кошти не освоєно; 5,0 тис. грн. - придбання музичного обладнання для Погребищенської дитячої музичної школи по вул. Т.Шевченка, 108 А, м. Погребище Вінницької області – кошти не освоєно; 17 тис. грн. - придбання дитячого ігрового майданчику по вул. Першотравнева, 48 в с. Павлівка Погребищенського району Вінницької області – кошти не освоєно; 13 тис. грн. - придбання дитячого ігрового майданчика для комунального закладу "Спичинецький дошкільний навчальний заклад загального розвитку "Веселка" по вул. Центральна, 10 в с. Спиченці Погребищенського району Вінницької області – кошти не освоєно).

  У 2018 році за рахунок коштів районного бюджету та місцевих бюджетів здійснювалося співфінансування поточного ремонту доріг загального користування місцевого значення на суму 3194,499 тис. грн. в тому числі :

  • Збаржівською сільською радою для проведення поточного ремонту дороги місцевого значення Погребище – Збаржівка – гр. Київської обл. використано кошти в сумі 178,361 тис. грн.;
  • Адамівською сільською радою для проведення поточного ремонту дороги місцевого значення гр. Житомирської обл. – Погребище – Іллінці використано кошти в сумі 286,550 тис. грн.;
  • Погребищенською міською радою для проведення поточного ремонту дороги місцевого значення гр. Житомирської обл. – Погребище – Іллінці використано кошти в сумі 186,097 тис. грн.;
  • Погребищенською районною державною адміністрацією на виконання Програми розвитку автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Погребищенському районі Вінницької області на 2018-2020 роки, для проведення поточного ремонту доріг гр.. Житомирської обл. – Погребище – Іллінці використано кошти в сумі 950,695 тис. грн. та Погребище – Збаржівка – гр. Київської обл. використано кошти в сумі 1592,796 тис. грн., в тому числі 120,000 тис. грн. за рахунок коштів Збаржівської сільської ради.

  З метою наповнення доходів місцевих бюджетів усіх рівнів у 2019 році необхідно:

  1.Управлінню фінансів райдержадміністрації приводити помісячний розпис доходів у відповідність до очікуваних надходжень.

  2.Органам ДФС вживати відповідних заходів щодо:

  • легалізації зарплати та виведення доходів із тіньового сектору економіки;
  • залучення до оподаткування акцизним податком з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;
  • організації роботи по залученню об’єктів до оподаткування податком на майно (включаючи податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плату за землю, транспортний податок).

  3.Органам місцевого самоврядування :

  • вживати відповідних заходів щодо ефективного використання земельних ділянок та перегляду ставок орендної плати по діючих договорах відповідно до вимог чинного законодавства;
  • встановлювати максимальні ставки по надходженню коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, з врахуванням розпорядження КМУ від 31 січня 2018 р. № 60-р “Питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об’єднаних територіальних громад ”.
  • вживати відповідних заходів щодо забезпечення ефективного використання майна комунальної власності територіальних громад району та перегляду в сторону збільшення розмірів орендної плати за використання майнових комплексів та іншого майна, що перебуває в комунальній власності.

  Щодо ефективного використання коштів місцевих бюджетів головним розпорядникам коштів та одержувачам бюджетних коштів необхідно:

  1. Забезпечити першочергове спрямування коштів бюджетними установами на фінансування захищених статей видатків, зокрема, видатків на оплату праці з нарахуваннями та оплату за спожиті енергоносії.
  2. Утримувати чисельність працівників та здійснювати видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагороду, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах.
  3. Здійснювати контроль за цільовим та ефективним використанням коштів освітньої та медичної субвенцій з державного бюджету, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 р. № 6 “Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” (зі змінами), від 23.01.2015 р. № 11 “Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” ( зі змінами).
  4. Забезпечити своєчасне та в повному обсязі використання коштів субвенції на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань, виділених на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 р. № 181 “Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань”.

  Заступник начальника управління фінансів О.Недошовенко