В поточному році Пенсійний фонд України створив новий сервіс на порталі електронних послуг – електронна трудова книжка. На сьогодні в електронній трудовій книжці відображається інформація про трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Дані про трудову діяльність потрібно внести у вигляді сканованих копій засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Зробити це можуть як роботодавці, так і працівники.

  Отже, як правильно подавати скан-копії трудової книжки?

  Для самостійного подання:

  • зайти в персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
  • обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
  • додати скановані файли та відправити до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.

  Для подання роботодавцем:

  • зайти в «Кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
  • обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»; заповнити дані про працівника;
  • додати скан-копії трудової книжки та згоди на обробку персональних даних з підписом працівника;
  • відправити скановані файли до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.

  Вимоги до скан-копій:

  • скан-копія повинна бути кольорова;
  • необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
  • скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа;
  • формат зображення має бути jpg або pdf;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

  Джерело: http://www.vin.gov.ua/news/ostanni-novyny/28573-yak-podaty-skan-kopii-do-pensiinoho-fondu-ukrainy-shchob-skorystatysia-servisom-elektronna-trudova-knyzhka