24 січня 2018 року у м.Погребище урочисто відкрито спортивний майданчик зі штучним покриттям. Червону стрічку розрізали заступник голови облдержадміністрації В.Броварник, народний депутат України Р.Демчак та міський голова А.Білик. В заході також взяли участь керівництво Погребищенського району, голови територіальних громад, які долучилися до реалізації проекту, громадськість.

  «Спортивний майданчик – це результат спільних зусиль влади та громади задля фізичного розвитку молоді. Я бажаю нам залишатись здоровою нацією», - наголосив заступник голови Вінницької облдержадміністрації В.Броварник. Учасників заходу також привітали народний депутат України Р.Демчак і міський голова А.Білик, який, зокрема, подякував 13 територіальним громадам району, що долучилися до співфінансування реалізації проекту «Здорове підростаюче покоління – здорова нація. Розвиток спортивної інфраструктури в м. Погребище», який пройшов конкурсний відбір інвестиційних програм та проектів регіонального розвитку, що можуть реалізуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку. Замовником даного проекту являється Погребищенська міська рада. На реалізацію проекту надішло 1000,0 тис.грн коштів з ДФРР, виділено співфінасування з обласного бюджету 50 тис. грн.., районного бюджету 50 тис.грн., міського бюджету в сумі 267 тис.грн. та 110 тис.грн. - Андрушівської, Бабинецької, Білашківської, Борщагівської, Збаржівської, Мончинської, Новофастівської, Павлівської, Розкопанської, Сніжнянської, Черемошненської, Ширмівської сільських рад.

  Учень Погребищенської ЗОШ №1 М.Опанасенко подякував за можливість молоді займатись ігровими видами спорту на сучасному майданчику та запропонував гостям випробувати газон і забити гол у ворота.

  Після заходу заступник голови облдержадміністрації В.Броварник, народний депутат України Р.Демчак відвідали реконструйовану Погребищенську ЗОШ №1 І-ІІІ ст., Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

  Відділ інформаційної діяльності, організаційної роботи та
комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації