Про це повідомив начальник управління фінансів райдержадміністрації І.Медик у своєму виступі під час колегії Погребищенської райдержадміністрації, яка відбулась 24 квітня 2018 року.

  Уточнені планові призначення складають 16457,8 тис. грн., фактично надійшло 23777,0 тис. грн., або більше планових призначень на 7319,2 тис. грн., у порівнянні з 2017 роком за відповідний період фактичні надходження збільшились на 5172,0 тис. грн. (27,8%) .

  До загального фонду надійшли такі податки: податок на доходи фізичних осіб – 9913,7 тис. грн., податок на прибуток – 15,3 тис. грн., рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 34,8 тис. грн., акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (пального ) - 180,6 тис. грн., акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пального ) - 588,9 тис. грн., акцизний податок – 116,6 тис. грн., податок на майно – 61,0 тис. грн., плата за землю – 6214,8 тис. грн., єдиний податок – 2272,7 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 3939,2 тис. грн., частина чистого прибутку – 0,2 тис. грн., адміністративні штрафи та інші санкції – 14,7 тис. грн., реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців – 10,2 тис. грн., адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 152,5 тис. грн., плата за надання адміністративних послуг – 207,7 тис. грн., державне мито – 12,2 тис. грн., інші надходження – 41,9 тис. грн..

  Доходна частина районного бюджету по загальному фонду за 3 місяці 2018 року виконана на 118,5 % уточнені планові призначення становлять 8430,7 тис. грн. фактично надійшло 9992,6 тис. грн., або більше планових призначень на 1561,9 тис. грн., у порівнянні з 2017 роком за відповідний період надходження збільшились на 2597,3 тис. грн.

  Основним бюджетоутворюючим податком у районному бюджеті є податок з доходів фізичних осіб який в структурі доходів загального фонду без трансфертів займає 99,2 %, виконання становить 118,1% (уточнений план 8394,6 тис. грн. - фактично надійшло 9913,7 тис. грн.).

  Протягом звітного періоду до районного бюджету отримано неподаткові платежі в сумі 78,9 тис. грн., в тому числі 10,2 тис. грн. - реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 54,8 тис. грн. - адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, 13,9 тис. грн. – інші надходження.

  У складі районного бюджету заплановані субвенції з державного, обласного, міського та сільських бюджетів. За 3 місяці 2018 року план становить 96881,1 тис грн. фактично надійшло із бюджетів усіх рівнів 94304,8 тис. грн. ( з державного бюджету – 91792,0 тис. грн., обласного – 101,7 тис. грн., міського - 602,9 тис грн. та сільських – 1808,2 тис. грн. Питома вага субвенції з державного бюджету у доходній частині районного бюджету займає 85,5%, податок на доходи фізичних осіб - 9,2 %, дотації – 2,8%, інші надходження – 2,5 %.

  За 3 місяці 2018 року до місцевих бюджетів надійшли субвенції з державного та обласного бюджетів:

  • освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 11882,4 тис. грн.;
  • медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 6784,2 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету - 59233,2 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету -524,2 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, та допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи – 12716,7 тис. грн.;
  • субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу – 374,3 тис. грн.;
  • субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 95,7 тис. грн.;
  • \\- субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 277,0 тис. грн.;
  • інші субвенції з місцевого бюджету – 2417,1 тис. грн.

  До спеціального фонду районного бюджету надійшло 461,4 тис. грн., при планових показниках 314,1 тис.грн., що становить 146,9 %.

  Бюджет міської ради виконаний на 158,5 %. План надходжень за 3 місяці 2018 року становить 2518,9 тис. грн. фактично надійшло 3991,3 тис. грн. або більше планових призначень на 1472,4 тис. грн.. У порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 465,0 тис. грн. До загального фонду надійшли такі податки : податок на прибуток – 12,7 тис. грн., акцизний податок – 74,3 тис. грн., акцизний податок з виробленого в Україні пального – 180,6 тис. грн., акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального – 588,9 тис. грн., податок на майно – 26,3 тис. грн., плата за землю – 1160,1 тис. грн., єдиний податок – 1606,0 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 0,7 тис. грн., частина чистого прибутку – 0,2 тис. грн., адміністративні штрафи та інші санкції – 14,3 тис. грн., плата за надання адміністративних послуг – 205,4 тис. грн., адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 97,7 тис. грн., державне мито – 11,6 тис. грн., інші надходження – 12,5 тис. грн.

  Бюджети сільських рад за 3 місяці 2018 року виконано на 177,8 % ( 5508,2 тис. грн. – 9793,1 тис. грн.), або більше планових призначень на 4284,9 тис. грн., у порівнянні з відповідним періодом 2017 року надходження збільшились на 2109,7 тис. грн. До загального фонду по сільських радах надійшли такі податки : податок на прибуток – 2,6 тис. грн., рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 34,8 тис. грн., акцизний податок – 42,3 тис. грн., податок на майно – 34,7 тис. грн., плата за землю – 5054,6 тис. грн., єдиний податок – 666,7 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 3938,4 тис. грн., адміністративні штрафи та інші санкції – 0,3 тис. грн., плата за надання адміністративних послуг – 2,3 тис. грн., державне мито – 0,7 тис. грн., інші надходження – 15,7 тис. грн..

  Станом на 01.04.2018 року по Погребищенському району рахується заборгованість до місцевих бюджетів у сумі 351,4 тис. грн. та переплата 4148,9 тис. грн.. Заборгованість: (податок на майно – 2,2 тис. грн., плата за землю – 200,3 тис. грн.., єдиний податок – 44,0 тис. грн., податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування – 80,0 тис. грн., інші – 24,9 тис. грн.) Переплата: (податок та збір на доходи фізичних осіб – 453,1 тис. грн., податок на прибуток – 0,6 тис. грн., акцизний податок – 35,7 тис. грн., податок на майно – 81,1 тис. грн., плата за землю – 1990,1 тис. грн., єдиний податок – 429,8 тис. грн., єдиний податок з с/г товаровиробників – 1143,8 тис. грн., інші – 14,7 тис. грн.)

  Надавалась практична допомога сільським радам у плануванні доходів і забезпечені фінансування заходів, передбачених їх бюджетами і як результат 26 сільських рад виконали свої бюджети. У 2017 році за відповідний період також усі бюджети були виконані.

  Видаткова частина:

  За 3 місяці поточного року з місцевих бюджетів району по загальному фонду використано 121760,831 тис. грн., що становить 88,0 % плану на цей період (план – 138391,505 тис. грн.., касові – 121760,830 тис. грн.), порівняно з аналогічним періодом попереднього року обсяг видатків збільшився на 102,9 %.

  Із загальної суми видатків на захищені статті спрямовано і використано – 112578,493 тис. грн., або 92,4 % всіх видатків, що на 113,0 % більше порівняно з попереднім періодом минулого року у т.ч. на оплату праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями – 35718,582 тис. грн., більше на 19,8%, на медикаменти та перев’язувальні матеріали – 207,1 тис. грн. більше на 31,8%, на продукти харчування – 524,915 тис. грн. більше на 17,6%, соціальні виплати населенню – 73622,310 тис. грн. більше на 289,5 %, на оплату енергоносіїв – 2505,586 тис. грн. менше на 29,3 %. Дотації і субвенції між бюджетами – 7295,563 тис. грн. порівняно з аналогічним періодом попереднього року обсяг видатків збільшено на 35,7%, інші видатки (придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар , оплата послуг і робіт) – 1886,775 тис. грн. більше на 4,3%.

  На утримання установ та закладів освіти використано 22094,842 тис. грн., що становить 90,6 % призначень на відповідний період, що більше на 11,4% порівняно з попереднім роком;

  • охорони здоров’я – 9582,7 тис. грн. (80,2%) більше на 19,1%;
  • соціального захисту та соціального забезпечення – 74770,728 тис. грн. (95,1%) більше на 275%;
  • культури і мистецтва – 1978,547 тис. грн. (59,9 %) менше на 0,1%;
  • житлово-комунальне господарство – 647,416 тис. грн. (47,4%) більше на 134,5%;
  • транспорт, дорожнє господарство, зв'язок , телекомунікації та інформатика – 172,165 тис. грн. (5,7%) менше на 9,1%;
  • фізичної культури і спорту – 209,604 тис. грн. (85%) більше на 53,4%;
  • органи місцевого самоврядування – 5263,120 тис. грн. (72,8%) більше на 25,5%;
  • міжбюджетні трансферти - 7022,692 тис. грн.. (91%) більше на 30,6%;
  • інші видатки – 19,017 тис. грн. обсяг видатків зменшено на 4,5%.

  На оплату за спожиті енергоносії в районному бюджеті заплановані кошти в сумі 12537,218 тис. грн.. касові видатки становлять 2505,586 тис. грн. або 20 % річних призначень в тому числі на оплату :

  • теплопостачання при плані на рік 1733,0 тис. грн.., касові видатки 296,131 тис. грн. або 17,1%;
  • електроенергії при плані на рік 4017,931 тис грн.. касові видатки 1079,942 тис. грн.. або 26,9 %.;
  • природного газу при плані 1479,651 тис. грн.. касові видатки 633,527 тис. грн. або 42,8%;
  • водопостачання та водовідведення при плані 131,867 тис. грн, касові видатки 17,436 тис. грн. або 13,2%.
  • інших енергоносіїв (вугілля та дрова) план становить 5174,769 тис. грн.., касові видатки 478,550 тис. грн. або 9,2 %.

  Спеціальний фонд .

  Касові видатки спеціального фонду за 3 місяці 2018 року становлять 9504,521 тис. грн., в тому числі по галузі «Освіта» - 497,622 тис. грн., «Охорона здоров’я ” – 92,967 тис. грн., «Органи місцевого самоврядування» - 6622,639 тис. грн., «Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 116,070 тис. грн., «Культура та мистецтво» - 3,288 тис. грн., «Благоустрій міст, сіл,селищ» - 10,000 тис. грн., «Утримання та розвиток інфраструктури доріг» - 9,837 тис. грн. , субвенція до державного бюджету виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів – 168,063 тис. грн., «Інші видатки» - 285,035 тис. грн., «Інші субвенції» - 1699,0 тис. грн.

  Станом на звітну дату кредиторської заборгованості по виплаті заробітної плати з нарахуваннями та оплаті за спожиті енергоносії не має. Випадків взяття бюджетних зобов’язань понад обсяги бюджетних асигнувань не зафіксовано. Кредиторська заборгованість по загальному фонду на 01.04.2018 року становить 40553,868 тис.грн., що порівняно з аналогічним періодом 2017 року зменшилась на 14460,299 тис.грн., або на 26,3 %. Заборгованість виникла по галузі „Соціальний захист та соціальне забезпечення” за кодом економічної класифікації 2730 «Інші виплати населенню»- 40553,307 тис.грн. та по районній державній адміністрації по програмі «Інші заходи в галузі культури і мистецтва» за кодом економічної класифікації 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 0,6 тис.грн.

  Порівняно з I кварталом 2017 року по галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» кредиторська заборгованість зменшилась на 14458,909 тис.грн., по районній державній адміністрації зменшилась на 1,4 тис.грн.

  По спеціальному фонду дебіторська та кредиторська заборгованість на 01.04.2018 року відсутня.

  При формуванні місцевих бюджетів району на 2018 рік першочерговим завданням ставилось безумовне виконання вимог частини 4 статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в повному обсязі потреби в коштах на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери, а також на проведення розрахунків за енергоносії, які споживаються бюджетними установами та закладами, що фінансуються з місцевих бюджетів району.

  Незабезпеченість асигнуваннями на виплату заробітної плати з нарахуваннями непедагогічних працівників по галузі «Освіта» становила 1252,0 тис. грн.. Рішенням 24 сесії районної ради 7 скликання від 08 лютого 2018 року № 2-24-7/564 «Про внесення змін до районного бюджету на 2018 рік» виділено кошти в сумі 1252,0 тис. грн.. на виплату заробітної плати з нарахуваннями непедагогічним працівникам, чим повністю забезпечено потребу в коштах.

  Для покращення надходжень до бюджетів всіх рівнів необхідно разом з міською та сільськими радами під контролем Державної фіскальної служби:

  • забезпечити організацію роботи щодо своєчасності та повноти перерахування податків і зборів;
  • провести інвентаризацію земельних ділянок на предмет самовільного використання;
  • проводити індивідуальну роз’яснювальну роботу з підприємствами щодо повноти та своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб;
  • рекомендувати органам місцевого самоврядування переглянути в сторону збільшення плати за оренду земельних часток (паїв) при укладанні договорів оренди;
  • переглянути рішення по місцевих податках і зборах відповідно внесених змін до податкового законодавства;
  • переглянути прийняті рішення в частині доцільності надання пільг по сплаті податків і зборів;
  • активізувати роботу по упередженню без ліцензійної діяльності та залученню до сплати платників плати за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
  • забезпечити ефективне використання майна комунальної власності та своєчасність сплати до бюджету надходжень від орендної плати відповідно до укладених договорів оренди.

  Відділ інформаційної діяльності, організаційної роботи та
комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації